Tietoa meistä

Liity Mukaan!

Jäseneksi liittyminen tapahtuu jäsenmaksun maksamalla. Jäsenmaksun kaudelle 2023-2024 voit maksaa seuraavilla tiedoilla. KÄYTÄ VIITENUMEROA!
Maksun saaja: TUTO Rebels Ry
Yhdistyksen tilinumero: FI42 5711 6120 3113 58
Viitenumero 2260
Jäsenyyden Hinta: Aikuiset 25 € Lapset (alle 16v) 10 €

Huom! Mikäli maksat jäsenmaksun toisen henkilön puolesta, lähetä sähköpostia yhdistyksen taloudenhoitajalle osoitteella tapani.lahti@icloud.com ja kerro kenen jäsenmaksun maksoit!

TUTO Rebels-jäsenyys on voimassa aina kauden kerrallaan. TUTO Rebels-jäsenille toimitetaan TUTO Rebels-jäsenkortti, joka oikeuttaa yhteistyökumppaneidemme tarjoamiin jäsenetuihin. Jäsenkortti luovutetaan Tuto:n kotiottelussa Rajupaja Areenalla TuTo Rebelsin fanipisteellä.

Yhdistyksen tarkoitus

Yhdistyksen tarkoituksena on kannattaa, kehittää ja ylläpitää Tuto Hockeyn fanitoimintaa.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys:

- Kokoontua säännöllisesti otteluihin
 - Hankkii tarvittavia välineitä yhdistyksen käyttöön
 - Järjestää yhdistyksen tarkoitukseen liittyviä matkoja jäsenilleen

Toimintansa tukemiseksi yhdistys voi, hankittuaan tarvittaessa asianomaisen luvan:

• toimeenpanna rahankeräyksiä ja arpajaisia
  • omistaa toimintansa kannalta tarpeellista irtainta ja kiinteää omaisuutta
  • myydä mainostilaa ja solmia sponsorisopimuksia
  • harjoittaa anniskelutoimintaa järjestämien tilaisuuksien yhteydessä sekä tehdä pienimuotoista talkootyötä.

Äänestä Kuukauden Pelaajaa

TUTO Rebels palkitsee joka kuukausi yhden TUTO Hockeyn edustusjoukkueen pelaajan. Kuukauden pelaaja valitaan äänestyksellä, johon TUTO Rebels-jäsenet voivat osallistua kotiotteluiden yhteydessä TUTO Rebelsin ständillä. Mikäli et vielä ole TUTO Rebels-jäsen, voit liittyä jäseneksi.

Valitut kuukauden pelaajat löydät valikosta kohdasta kuukauden pelaaja.

HUOM: Jokaisella TUTO Rebels-jäsenellä on yksi ääni kussakin äänestyksessä. TUTO Rebels-kortti/jäsennumero tarkistetaan äänestyksen yhteydessä.

Kypärätemput

TUTO Rebels palkitsee jokaisen kypärätempun tekijän kypärätemppulippiksellä.

Kaudella 2020-2021 Mark Viitanen teki kympärätempun 27.11.2020 ottelussa TUTO Hockey-Kiekko Vantaa

Juho Virtanen, kypärätemppu Suomen Cuoin ottelussa 3.9.2021 TuTo Hockey-KarhuHT.

Olli Valtola, kypärätemppu Mestiksen ottelussa 29.12.2021 TuTo Hockey-Fps.

Roope Ranta, kypärätemppu Mestiksen ottelussa 26.3.2022 KooVee-TuTo Hockey

Leevi Lemberg, kypärätemppu Suomen Cupin ottelussa 2.9.2022 TuTo Hockey-GrIfk